Podvody cestovných kancelári/agentúr

Autor: Roland Ondrus | 16.8.2016 o 16:03 | (upravené 16.8.2016 o 16:17) Karma článku: 3,99 | Prečítané:  464x

Cestovná kancelária Hechter bola pred nedávnom prezentovaná ako najhoršia čierna ovca, co však ostatne a ich "obchodné" praktiky, sú tieto naozaj o.k?

Letná dovolenka je pre mnohých jedinou možnosťou vypnúť na dlhšie ako víkend a užiť si za tvrdo odpracované peniaze trocha voľna, relaxu a možno aj luxusu.Ako vždy sa niekto snaží čo najefektívnejším spôsobom naše peniaze získať.

Prvý podvod je reklamovaná akože xy dňová dovolenka. Kúpite si napríklad 8 dňovú dovolenku a Váš prílet je v noci dajme tomu 00:30 a odlet je posledný deň o 10:30, kde tu prosím Vás ide o 8 dňovú dovolenku?! Síce som v matematike nikdy nebol majster sveta a asi ani nebudem, ale tu sa minimálne jedná o klamstvo v reklame. Iné firmy/odvetvia podnikania sú šikanované až po uši pre reklamu.

Odlet/Prílet/Aerolinka

Mám to šťastie mať možnosť tento rok letieť na druhú dovolenku, tento krát je našou destináciou Cyprus (Turecká časť). Šok mi spôsobil prepravca ktorý nás "dopraví" na dovolenku. Jedná sa o leteckú spoločnosť Tailwind Airlines, ktorá prevádzkuje 7 lietadiel typu Boeing 737. Priemerný vek lietadla 20,3 roka! Lietanie je mojou vášňou, pracujem na pilotskej licencií, ale toto je aj na mňa silná káva. Zavolal som teda do cestovnej kancelárie s Austrálskym medvedíkom v logu, kde mi povedali že sa nedá zájazd stornovať, výborne! Ako ďalšiu pikošku považujem fakt, že let je s medzipristátím v Antalya, o čom nás nikto neinformoval. Uvedomujem si však, že som mal skontrolovať odlet na web stránke letiska Bratislava, kde by som zistil s akým tureckým kobercom vlastne pôjdeme.Pokladám to minimálne za neseriózne ukrývať prepravcu až do chvíle keď človek nezaplatí za zájazd. Tento istý ťah urobila aj iná cestovná kancelária cez ktorú sme išli na dovolenku v Grécku.

Aj keď som sa venoval časom letov v predošlom odstavci nedokážem skryť zlosť nad neexistujúcou snahou kancelári vybrať kvalitného prepravcu, mimochodom Travel Servis vidím tak 50-50 kedže náš let z Rhodosu meškal vyše 3 hodín, od agentúry sme samozrejme nedostali nič ani len ospravedlnenie, maximálne od kapitána pred odletom.

Hotel/Rozdielny Meter

Rád by som sa vrátil k dovolenke v Grécku, mali sme ako vždy rezervovaný 5***** hotel. Pri rezervácií som zaplatil výhľad na more, ten som však do 4 dňa nedostal. Hneď prvý deň som tento problém riešil. Do 4 dňa sa nič nestalo, a naša delegátka iba chabo povedala že žiaľ to nie je možné zariadiť. Na moje počudovanie Ruský a Nemecký turisti ktorí akurát prichádzali z letiska tieto izby bez problémov získali! Na šťastie sme sa prepracovali až k manažérovi a sami sme si to čo sme mali zaplatené získali, načo potom je cestovná kancelária?! Získali sme refundáciu v reklamačnom konaní? Nie.

Fertig/ Hotovo/The End

Aj keď nie je možné porovnávať Slovenské cestovné kancelárie s tými u západných susedov je nutné aby sa tieto veci riešili, teda minimálne aby tieto informácie kolovali. Netuším na čo je dobré prezentovať iba Hechter Slovakia ako "zlo" keď podvodov na klientoch je v okolí cestovných kancelári alebo letísk hneď niekoľko.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Smer chce byť politicky nekorektný aj robiť poriadky v osadách

Novými podpredsedami strany sa stali Juraj Blanár a Peter Žiga.

DOMOV

Fraška a boj s SNS či Kotlebom, analytici hodnotia snem Smeru

Snem veľa prekvapení podľa analytikov nepriniesol.

KULTÚRA

Milan Lasica: Už nemôžem umrieť predčasne

Keby som mohol, správal by som sa úplne inak, tvrdí.


Už ste čítali?